sâmbătă, 14 martie 2015

Shourouk for Sephora - nailpolish swatches

   De o săptămână tot mă dau cu ojă. Asta pentru că duminica trecută, am făcut o plimbare până la Sephora, să-mi iau şi eu nişte oje. Nu de alta, dar am prea "puţine" :)). Şi uite aşa, mi-am luat 4 oje din colecţia Shourouk pentru Sephora. Le vânam de mult, probabil şi datorită ambalajului. Am avut o mare surpriză să văd ca acea "bijuterică" de pe sticlă e de fapt un autocolant (lipit şi strâmb haha). Eu şi Andra am rămas dezamăgite.

   Sunt 4 oje în această colecţie, fiecare având 5 ml. Preţul este 21 lei pentru fiecare. Toate sunt texturate.

Pink Sapphire este un roşu superb. Nu ştiu de ce, dar se pare că pe mine nu mă avantajează roşul pe unghii. :(
Oja este aplicată în 2 straturi.


Mystic Quartz este auriul perfect. Abia aştept să vină vara. Cred că se vede supeeeer pe o piele bronzată.
Oja este aplicată în două straturi.



Amethyst fairy este oja preferată a Andrei şi o puteţi vedea şi pe blogul ei. Este un mov puternic, plin de sclipici.
Oja este aplicată în două straturi.



Am lăsat la final oja pe care am ales-o ca preferată. Blue Topaz este un albastru teal perfect cu nuanţe fine de verde. Mă şi văd la piscină purtând această nuanţă ;)).
Oja este aplicată în două straturi.




Care dintre ele vă place cel mai mult. Le-ati cumpăra?
Vă pup! Andra