luni, 4 august 2014

Favoritele lunii iulie

Ce repede a trecut iulie. Mai avem doar o lună de vară, lună în care îmi voi petrece concediul. Încă nu avem în plan o destinaţie exactă, dar cu siguranţă vom pleca. În luna iulie nu am folosit multe produse. Sincer, nu suport faţa încărcată când afară sunt peste 30 de grade. În schimb, am făcut o obsesie pentru produsele de makeup destinate buzelor. Ca branduri, am ales Rimmel şi Sleek.


De Sleek Matte Me, m-am îndrăgostit în primăvară. Sunt rujuri lichide, mate. Cu siguranţă aţi văzut ceva review-uri la ele. Dacă alegeţi rujuri mate, trebuie să vă pregătiţi buzele corespunzător. Încercaţi un scrub de buze şi apoi un balsam. Prin hidratarea buzelor, rujul se va "usca" corespunzător, fără urme. Se găsesc pe Makeup shop.
Primul Apocalips de la Rimmel, l-am luat de Craciun dacă nu mă înşel. Nu este un ruj mat, dar m-a impresionat rezistenţa şi pigmentaţia. Le gasiţi pe 1001 cosmetice .


De la stânga la dreapta: Sleek Matte Me -Petal şi Fandango Purple, Rimmel Apocalips-Apocaliptic şi Nova.

Tot la partea cu produse de makeup, am ales rimelul de la Maybelline-Mega Plush şi corectorul de la Rimmel- Match Perfection.


Mi-a plăcut mult periuţa rimelului. Nu încarcă genele şi le desparte foarte bine. Merită de încercat.


Nu cred că este o noutate faptul că sunt obsedată de produsele Victoria's Secret. Laptele de corp este un vis. Are o textură uşoară şi intră rapid în piele. Mirosul persită muuuuult. Este al doilea lapte de corp de la ei, primul fiind Pure Seduction pe care l-am devorat până la ultima picătură :)).


Mi-a plăcut si crema pentru picioare de la Balea. Are un efect glossy datorită sclipiciului fin. Se vede superb pe piele bronzată.

Apa de pafum de la L'erbolario am primit-o de la mama. Este exact parfumul perfect de vară: fresh cu aromă de citrice. Nu îmi plac parfumurile grele si dulci vara. De fapt, vara evit parfumurile în favoarea spray-urilor de corp.


Aş fi vrut să vă arăt şi ceva oje dar m-am gândit să fac o postare separată. Aşa că următoarea postare va fi despre "summer nailpolishes". 
Vă pup!