miercuri, 11 septembrie 2013

Small Beauty Haul+mici impresii

Se pare ca azi iar incep postarea cu scuze. Deci, iar n-am avut timp de scris. Promit, de fapt nu mai promit, incerc sa scriu cat de des pot. Am cateva articole care asteapta sa fie terminate si sper ca zilele astea sa apara. Vor fi niste subiecte interesate.
Trecand la articolul cu pricina , astazi vreau sa va prezint ultimile achizitii in materie de beauty.



Imi doream de mult fondul de ten de la Bourjois Healthy mix pentru ca este recomandat tenului cu aspect uscat.  Al meu este nuanta 53 light beige. A costat 69 ron si l-am luat de la Douglas.
L-am folosit deocamdata de doua ori si sunt foarte fericita ca l-am luat. Se comporta foarte bine pe tenul meu. I love this little motherfucker.
Daca tot imi luasem un fond de ten m-am gandit sa-mi iau si corectorul de la Rimmel -Wake me up(nuanta este 030 classic beige).Mare lucru despre el nu am ce sa spun. Este bun a costat 19 lei (de la Auchan) si cu siguranta il voi recumpara.



Tot de la Auchan sunt si urmatoarele produse:

Mascara Extra Pop Lash de la Rimmel (este albastru)- Prost , foarte prost. Chiar daca a costat 10 lei (la oferta). L-am folosit o singura data si nu-mi mai trebuie. Genele mele in loc sa fie albastre au o culoare ciudata.(haha, o combinatie intre albastru cu negru-la lumina se vede verde:)). Nu imi alungeste genele, nu da culoare , nu face absolut nimic. Deci big no no for this shit.
Mi-am mai luat doua oje - una de la Rimmel 60 seconds( nuanta e 3129) si una de la Maybelline Colorama (nuanta e 54). Pot sa va zic ca oja de la Maybelline a tinut 5 zile pe unghii (si inca mai ducea) in conditiile in care o oja tine pe unghiile mele intre cateva ore si o zi:)). Vreau toata gama de la ei:))







O surpriza placuta a fost crema de la Garnier Moisture Match. A mea este cea roz pentru ten uscat spre foarte uscat. Are un miros placut si hidrateaza foarte bine. Sunt suuuuper multumita de ea. O folosesc inainte de a ma machia. Dimineata si seara il folosesc pe iubitul meu aka uleiul de migdale dulci.


Si ultimul produs este peelingul pentru cuticule de la Farmec. Am vazut ca multe dintre voi il adorati. Inca nu l-am incercat. Sper sa revin cu o parere cat de curand.

Dragelor, maine vorbim despre vaselina cosmetica. Am mucit mult la articol si sper ca pana maine sa fie gata. Va pupacesc si va urez o seara minunata! Andra