joi, 1 august 2013

Dm Haul- Balea

Buna dimineata gagici! Dupa cum am promis ieri, astazi va arat ce mi-am luat din Dm. Saptamana trecuta am dat o fuga pana la Brasov mai exact in Poiana Brasov. De cel putin trei ori pe an ajung acolo. Daca aveti nevoie de un hotel care are de toate eu va recomand Hotel Alpin. E creme de la creme.
In alta ordine de idei, noi nu avem Dm in Iasi. Da, stiu, am mai spus-o si o repet. In caz ca sunt doritoare de produse Dm si sunteti din Moldova, Ioana va poate ajuta.



Am apucat sa imi iau doar cateva produse pentru ca am ajuns la 9 fara 10 minute si se inchidea. Iar fetele de acolo au mai ramas putin pana mi-am terminat eu cumparaturile. Asa ca dragelor, daca printr-o minune imi cititi blog-ul, va rog sa ma scuzati. E mai greu cu crizatele dupa cosmetice :)).





Mi-am luat 3 geluri de dus. Daca ma credeti, nici nu le-am mirosit:)). Va dati seama ca am luat tot ce am prins:))

L-am mirosit in schimb pe cel colorat pentru ca mi-am luat si un spray din aceeasi gama.












Apoi, mi-am luat lotiunea de corp cu particule de sclipici si pot sa va zic ca miroase yummy. Abia astept sa ma mai bronzez si sa port rochita mea alba:)). Promit ca soon voi face un OOTD.
Mi-am mai luat si o crema de maini cu unt de shea. Mi-a placut ca ambalajul este prevazut cu pompita. Nu am folosit-o asa mult ca sa-mi dau cu parerea.






Dupa cum spuneam, mi-am luat sprayul din aceeasi gama cu gelul de dus si un spray de corp cu pepene rosu. Eu il pulverizez pe perna. Am mai adaugat si 2 pungute cu sare de baie. Imi place sa fac un mic Spa al picioarelor:)).

Nu mi-am luat foarte multe din cauza timpului. Sper sa mai ajung printr-un Dm sa remediez situatia:)). Va pup!