sâmbătă, 18 mai 2013

What's in my shower?

Vazusem acest "tag" la fetele de pe youtube si chiar mi-a placut sa stiu cine ce foloseste in dus. Nu am multe produse iar dupa parerea mea, in baia personala ar trebui sa existe un sampon, o masca/balsam de par , un gel de dus si un exfoliant. In fine, haideti sa va arat cu ce ma rasfat eu:)).


Imi plac la nebunie gelurile de dus de la Bourjois, iar acesta e si preferatul meu. Unde mai pui ca mai costa si intre 10-13 lei. Pentru fetele din Iasi, eu l-am luat din Carrefour.
De Craciun, am primit setul Lady Gaga Fame format din parfumul propriu zis si un gel de dus. Ca si parfumul, gelul de dus are si el culoarea neagra( non culoarea daca sunteti carcotase:))). Miroase muuult mai bine ca parfumul si chiar persista pe piele. Il folosesc asa, mai rar de frica sa nu-l consum:)).
Acestea doua sunt cam pe terminate. Yves Rocher Jardins du Monde e crema mea de dus favorita(ar cam trebui sa dau din nou comanda la Yves Rocher). I love...strawberries and milkshake e pe terminate si el si optez pentru a-mi lua din nou I love... peaches and cream(miroase demential).
















De la Oriflame folosesc scrubul de corp cu lapte si miere. E cea mai buna gama dupa parerea mea. Mi-au mai placut laptele de corp si sapunul.














Pentru par folosesc doua sampoane. Cel antimatreata(care isi face treaba foarte bine) si cel pentru clatire. Masca de par o folosesc o data la doua spalari , doar pe varfuri. Toate produsele sunt de la NuSkin. Daca doriti sa aflati mai multe despre acest brand sunteti libere sa-mi lasati un comentariu.














Cam astea au fost produsele. Daca avem bloggerite pe aici, poate va "incumetati" sa faceti si voi acest "tag"(daca ii pot spune asa). Va pup, Andra.