miercuri, 1 mai 2013

Super sweet blogging award - TAG

Am primit acest tag de la Ioana. Pe al ei il puteti vedea aici. Eu nu prea sunt adepta dulciurilor dar , din cand in cand ma mai alint si eu cu ceva bun.
Regulile acestui Tag sunt:
1.Viziteaza si  multumeste blogului care te-a nominalizat.
2.Raspunde intrebarilor super dulci.
3.Nominalizeaza 13 bloguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor .
4.Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau.


Biscuiti sau tort ? 
Imi amintesc de scoala cand eram obsedata de biscuitii Tempo sau 2B+C cu lamaie.. Mamaaa ce buni erau.
Torturile nu ma incanta; doar daca suflu in lumanari:))



Ciocolata sau vanilie? 
Cred ca amandoua. Imi place si nutella(la clatite) imi place si aroma de vanilie din prajituri.


Care este gustarea dulce favorita ? 
De cand a aparut Crispello mananc cate o punga intreaga.(Ioanei i-am facut pachetel cu Crispello, de aia ii plac:))) Imi mai plac si ciocolatelele cu menta.


Cand ai super pofta de dulce? 
Dupa cum ziceam nu prea sunt cu dulcele. Deci nu prea am pofte :)).

Daca ai avea un nickname super dulce, care ar fi acela?
Cupcakecalicious? :))

Eu nu am sa nominalizez pe cineva anume, asa ca daca doriti sa faceti tagul va rog sa-l preluati cu cea mai mare placere. Va pup, Andra!