vineri, 3 mai 2013

Haul ELF (2) + mici impresii

E a doua mea comanda pe site-ul elf. Despre prima mea comanda puteti citi aici.



Am profitat de reducerea de 30 % la produsele din gama Studio.
1. e.l.f. Flawless Finish Foundation in nuanta Sand. Din cate v-am mai spus, eu am tenul uscat si chiar daca acest fdt e oil free, nu mi se usuca pe fata. Are acoperire medie si un finish mat. Per total, sunt destul de multumita de el.
2. e.l.f  Pressed Powder in nuanta Buff. Nu stiu de ce, dar se pare ca inca nu ma inteleg bine cu aceasta pudra. Am impresia ca imi incarca tenul.
3. e.l.f. Contouring Blush & Bronzer in nuanta 83601 St. Lucia. Blush-urile de la e.l.f. imi plac pentru ca nu sunt asa pigmentate. Imi place cum se vede un blush subtil pe pometi. Bronzerul e pigmentat in schimb de aceea , voi fi nevoita sa mai exersez putin cu el.


Cam asta a fost si cu e.l.f. Va doresc Sarbatori Fericite alaturi de familie, Andra.