miercuri, 22 mai 2013

Comanda Iherb + mici impresii

Acum cateva zile, mi-a ajuns si prima mea comanda pe site-ul Iherb. Nu pot sa va spun ce wishlist mare am de pe site-ul lor. Astazi va voi arata ce produse contine prima mea comanda.





1. Real Techniques by Samantha Chapman. Odata si odata le voi avea pe toate. Sunt foarte moi, nu le cad perii si au si un pret foarte bun.
Setul meu este format din o pensula pentru fond de ten(pointed foundation brush), o pensula pentru contur(contour brush) pe care o folosesc si pentru blush sau iluminator, o pensula pentru corector sau anticearcan(detailer brush) pe care o folosesc pentru a estompa ridurile fine si o pensula buffing brush pe care eu personal o folosesc si pentru fond de ten dar si pentru pudra.






2. Crystal Body Deodorant Stick. Sigur ati auzit de vestita piatra de alaun. Aceasta piatra este facuta din sare minerala naturala si previne mirosul de transpiratie fara sa pateze. Haideti sa va spun cum se foloseste: dupa ce ati spalat zona ,se umezeste putin cu apa calduta stickul si apoi se aplica pe piele ca orice roll on. Mie imi place de mor. Nu are miros, nu pateaza si nu miros a transpiratie. Yuhuu, asta clar e o investitie buna.






3. Ulei de migdale dulci. Cred ca v-am innebunit cu pielea mea uscata. Acest ulei e chiar multifunctional. Eu il folosesc pe fata, in combinatie cu masti de fata, pe coate, pe maini si pe picioare. Nu are miros dar cu siguranta isi face treaba. Urmatorul ulei de pe lista mea e cel din sambure de caise. Am inteles ca face minuni cu firele de par degradate.














4.Madre bees- organic honey lip balm. Niciodata nu poti avea prea multe balsamuri de buze, nu?  Hidrateaza si mentine hidratarea pe lunga durata si are un gust placut de miere:)). Sper sa nu il mananc:))









Cam asta a fost si comanda mea si sper ca veti incerca si voi cateva produse. Va pup, Andra!