luni, 6 mai 2013

April Favs/ Favoritele lunii Aprilie.

Si asa a mai trecut o luna. Haideti sa va arat ce produse mi-au placut si pe care le-am folosit in aprilie.




1. Maybelline The Rocket. Imi place periuta, imi place formula si e my no.1 fav mascara la momentul actual.
2.Benefit The Pore fessional. Imi place sa-l folosesc in zona T, astfel imi minimizeaza aparitia porilor.
3.Benefit That Gal. Este un iluminator crema pe care il folosesc sub arcada.Nu lumineaza el cine stie ce dar imi place aspectul delicat.
4.Sleek Concealer . Acusi se termina si trebuie neaparat sa-mi refac stocul.






5.Flormar Nail Polish. 424 un superb verde menta si 402 un rosu corai.



6.Chanel Chance. Parfumul perfect pentru acest anotimp.


7. Wella Detangling spray. Ma ajuta foarte mult la descurcarea parului dupa baie.



8. Balea Bodymousse. L-am luat anul trecut din Croatia si mai am foarte putin. Nici nu mai am nevoie de parfum cand ma dau cu crema de corp.




9.Crema de fata de la Bioderma . Datorita ei, imi pot tine sub control tenul uscat. Am mai scris despre ea si o recomand.


Va pup, Andra!