marți, 5 martie 2013

Leapsa de la Juliet.ro

Am descoperit-o pe Juliet in urma cu ceva timp. Imi place cum scrie si despre ce scrie si abia astept sa primesc un mail precum ca a mai postat ceva pe blog. Dupa cum ii spune si motto-ul:" totul despre cosmetice",pe blog gasim informatii fel de fel despre tot ce inseamna beauty si fashion.
 Mi-a fost de mare ajutor ultimul ei post despre site-uri de unde putem gasi informatii despre ingredientele cosmeticelor.
Asadar, Juliet organizeaza un concurs care se adreseaza exclusiv bloggerilor si este construit sub forma de leapsa.

1. Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?
Nici nu stiu cu ce sa incep... Pot spune ca datorita blogosferii dar si youtube-ului am devenit interesata de cosmetice si de ingrijirea pielii. De aceea, am inceput sa imi formez si o mica colectie de produse de make-up/de ingrijire.Sa nu uitam ca blogosfera are o influenta mare asupra noastra.( in sensul pozitiv :) )

2.Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?
Nu le imprumut ci  le ofer. Nu imi place sa imprumut "chestii" pe care le folosesc. Aici intervin mai multe probleme. Sunt obsedata de igiena. Bine, daca esti make up artist e alta treaba. Se folosesc pensule care sunt spalate , dezinfectate si multe altele.

3.Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?
Din fericire, nu am intalnit deocamdata aspecte neplacute.
Am intalnit (atat virtual cat si in realitate) persoane cu care impart interese comune, am inceput sa socializez. Mi-a placut intotdeauna sa scriu si sa impart micile mele trucuri/idei/sfaturi si altor persoane.

4.Cum iti vezi blogul peste 10 ani?
Hmm draga Juliet, aici mi-ai dat de gandit. Sper sa reziste cat mai mult, sa fie o comunitate cat mai mare de fete interesate...Il vad ca pe o mare familie bogata in cunostinte de beauty si fashion...

5.Dupa ce criterii iti cumperi produse cosmetice?Review-urile din blogosfera iti influenteaza deciziile?
Dupa cum spuneam in raspunsurile anterioare, consider ca blogosfera are o influenta pozitiva,o numesc eu.
Cu siguranta citesc/ascult si parerea bloggeritelor asupra unui produs inainte de a-l cumpara.

6.Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?
Din pacate am tenul uscat spre foarte uscat si cu o sensibilitate mare.Am cautat produse de ingrijire care sa se impace cu tenul meu dar fara rezultat. Am dat de Bioderma. Mi-am achizitionat laptele demachiant si crema pentru fata. Ma simt foarte bine cu ele si sunt si multumita de raportul pret-calitate.


7.Cat timp pe saptamana dedici blogului?
Nu cred ca am stat vreodata si m-am gandit la acest aspect. Sa spunem ca undeva la 2 ore pe zi(acumulat). Seara, imi fac un ceai , si imi pregatesc postul pentru a doua zi sau citesc cu drag ce a mai postat fiecare pe blogul personal. E ca o relaxare pentru mine.

Draga mea Juliet, mi-a facut placere sa raspund la intrebarile formulate de tine , iti citesc blogul cu mare drag si iti doresc o primavara superba! 

Andra