vineri, 1 martie 2013

Haul ELF + mici impresii

Azi este 1 Martie. Cum as putea incepe postarea fara sa va doresc o primavara frumoasa alaturi de cei dragi?
In alta ordine de idei , saptamana trecuta am comandat pentru prima oara produsele Elf. Am profitat de oferta cu Mistery Bag. Ideea era sa iti faci comanda de minim 40 de lei si primesti din partea lor produse in valoare de 30-40 de lei.

Haideti sa va arat ce mi-am luat:


1. Pensula Blending. Am mai avut-o dar nu cumparata de la noi. Prima pe care am avut-o nu mi-a placut de nici o culoare si am aruncat-o. Acum , daca ma gandesc , incerc sa ii mai dau o sansa si de aceea am recumparat-o.
2. Waterproof Eyeliner Pen. La prima impresie imi place. Pot sa trasez linii perfecte. Nu imi dau seama daca chiar e waterproof insa stiu cu certitudine ca nu imi murdaresc pleoapa pe timpul zilei.
3. Eye pencil-white. Imi place foarte mult efectul de alb usor metalizat al acestui creion. Plus ca are si capac cu ascutitoare. Ce vrei mai mult?
4. Eyelid Primer. Acesta a fost in Mistery Bag. Inca nu am apucat sa il folosesc.




5. Blush. Imi place foarte  mult nuanta si cum arata pe obraji. Eu mi-am ales Candid Coral. Este un roziu-piersica cu irizatii aurii. Abia astept sa vad cu arata pe mine atunci cand am sa am tenul bronzat.
6. Pressed Mineral Eyeshadow. Si acesta l-am primit in Mistery Bag. Este nuanta What's your name. Imi placeeee. Textura e faina, culoarea nu mai zic(aici depinde de lumina;oscileaza intre maroniu si mov).



In concluzie, eu am platit 58 de lei pentru toate acestea impreuna cu transportul. Creionul alb , pensula si tusul au fost 9 lei fiecare iar blush-ul 22 lei. Restul au fost in Mistery Bag.
In concluzie, daca va doriti produse de calitate accesibile va recomand din suflet ELF. 

Va pup, Andra!