luni, 28 ianuarie 2013

Masti/Tratamente naturale pentru corp si fata

Revin cu un nou post despre cum sa ne facem masti sau tratamente pentru corp si fata. Am sa povestesc despre cum sa-ti faci un scrub pentru corp sau cum sa iti ingrijesti pielea fetei in anotimpul rece.


Masca cu ulei de masline si miere. Este foarte eficienta in anotimpul racoros. Previne aparitia cosurilor si a punctelor negre. Este nevoie de ulei de masline extravirgin, miere si zahar.
-3 lingurite de miere;
-3 lingurite de ulei de masline extravirgin;
-1 lingurita de zahar.
Se amesteca pana ce ingredientele formeaza o pasta. Se aplica masca o data pe zi( eu o aplic de 2 ori pe saptamana). Dupa 10-15 minute se clateste cu apa calduta. Va recomand sa folositi apa plata.


Scrub pentru corp cu zat de cafea. Acesta este preferatul meu. Haideti sa va povestesc cum procedez. Eu imi mai fac cafea la filtru. Stiti ca filtru are un saculet de unica folosinta in care ramane zatul de la cafea. Seara, dupa ce se usuca , pur si simplu iau saculetul cu mine in dus si ma exfoliez cu zat de cafea. De regula, dupa ce ma spal cu gel de dus si pielea e pregatita,  imi masez corpul cu zatul de cafea. Nu pot sa va explic ce fina ramane pielea si ce miros placut ramane dupa dus. Merita incercat!


Scrub pentru buze cu zahar brun si miere. Presupun ca multa lume a auzit de el. Pur si simplu ai nevoie de zahar si miere. Cam jumatate de lingurita din fiecare, dupa care se amesteca. Eu nu recomand folosirea zilnica. Citind un studiu, am observat ca nu se recomanda exfolierea buzelor atat de des. Eu folosesc aceasta metoda cam o data pe luna. Dupa exfoliere se recomanda un balsam de buze hidratant.

Cam astea au fost metodele pe care eu le folosesc. Daca mai aflu ceva va spun. Va pup si va doresc o saptamana frumoasa, Andra!