sâmbătă, 15 decembrie 2012

Winterlicious Tag

  


Am preluat acest tag de la Maya. Pe al ei il puteti vedea aici . Ador Sarbatorile de iarna si aceasta perioada si de aceea m-am hotarat sa il fac si eu.

1. Care este oja ta preferata (sau pe care o folosesti cel mai des) iarna aceasta?
Sunt de fapt doua si sunt de la Sephora(colectia de Craciun). Cea rosie este nuanta IT GIRL iar cea aurie cu   "paiete" este nuanta GOLD GLITTER.






2. Care este produsul de buze pe care il preferi iarna?
Produsul este un balsam de buze de la Sephora. Imi place ca are o aroma delicata si ca hidrateaza foarte bine buzele. Eu am o problema de fiecare data cu ele( mi se usuca groaznic).



3. Care este cel mai purtat obiect vestimentar in aceasta iarna?
Cred ca este vestuta mea de la Bershka. O am de 1 an si imi place la nebunie!


4. Care este cel mai purtat accesoriu in aceasta iarna?
Cu siguranta este caciulita mea pufoasa.


5. Care este parfumul/lumanarea/aroma preferata iarna aceasta?
Am o obsesie pentru lumanarile de la Glade. Prima pe care am avut-o a fost cea cu mar si scortisoara, iar acuma sunt innebunita dupa cea cu portocale si condimente.



6. Ce preferi sa bei in anotimpul rece?
I'm a coffe addict(in orice anotimp:))). De regula imi place ciocolata calda cu frisca si vinul fiert cu scortisoara!



7. Ce film preferat ai de sarbatori?
Imi plac toate filmele cu tenta de sarbatoare, dar ,Home Alone mi-a inveselit copilaria. Chiar daca il vad in fiecare an si il stiu pe de rost  tot nu ma satur.


8. Care este melodia pe care o asculti de Sarbatori?
Imi plac colindele cantate de copii. Mi-e dor de vremurile cand deschideam usa si ascultam pustii cantand. Era asa de frumos!! Anul asta , my little bro' o sa ma incante cu ,,,,,,,colinde cantate la pian!

9. Ce preferi sa mananci de Sarbatori?
De toate. Call me crazy!!!!!!!

10. Care este decoratiunea ta preferata de Craciun?
Cu singuranta "imi ador:))" bradul meu mov!!!!!



11. Care sunt planurile tale de Sarbatori?
Craciunul se face in familie. Asta e lege pentru mine. De Revelion inca nu mi-am facut nici un plan.

Dau tag-ul mai departe Ioanei . Asa ca , Ioana, incanta-ne cu preferintele tale!