vineri, 30 noiembrie 2012

Mini Haul. The Balm, Essence, Bam Boo

Incep postarea prin a va dori un calduros La Multi Ani tuturor romanilor.




Imi doream foarte mult paleta Nude Tude de la The Balm. Am ajuns intr-un final in Marionnaud si surpriza :s-au dat toateeeee. A fost reducerea de 25 % iar stocul s-a epuizat. Nu era singura mea dorinta nude tude-ul si am gasit paleta Shady Lady vol 3 . Pretul ei este de 113 lei dar la casa am beneficiat de reducerea de 25%. Yeeeeeeeeei!!!!!

Cam asa arata:

Dupa ce imi voi face o impresie , am sa revin cu swatch-uri si review.


In Carrefour Era Iasi, mai exact, la Marionnaud este cel mai aprovizionat stand Essence din Iasi. Imi doream foarte mult pensula contur gel si pensula smokey eyes(blending). Bineinteles ca s-a adaugat si un top coat.




Am ajuns si la Bam Boo , un magazin drag mie, de unde mi-am luat sapunul cu aroma de vanilie(Savon de Marseille). Va spuneam ca puteti alege muuulte arome. Era aproape gol. Daaaar, am gasit cu aroma de piersica. Miroase si persista mult mai mult decat cel cu vanilie. Abia astept sa refaca stocul. In alta ordine de idei, stiti bombitele de baie de la Lush(care sunt cam piperate la pret). Eu am gasit o varianta mai ieftina( am dat 0.99 lei pe una). Sunt efervescente si miros superb. Dupa parerea mea , la o cada umpluta cu apa merg 2 bombite. Vi le recomand!



Sper ca v-a placut postarea mea si abia astept sa fac review-ul la paletuta. Va pup!