luni, 26 noiembrie 2012

DIY- Your favorite nail polish colour

Pana nu demult, am avut unghii cu gel. La un moment dat , am zis sa fac o pauza si sa mi le dau jos; si mi-am dat seama ca nu prea mai am oje. Vazusem acest tutorial/diy acum ceva timp si m-am gandit sa imi fac si eu o oja "personalizata". Daca aveti farduri care nu le folositi sau au expirat dar inca va plac, atunci, va puteti pune pe treaba.

De ce aveti nevoie?
1. farduri sau pigmenti pulbere;
2. un lac transparent( eu am dat 2.5 lei pe el);
3. o pila veche sau un obiect care sa va ajute sa scoateti fardul si sa il maruntiti;
4. o foaie,"foita" (eu am luat-o de la un cub post it).



Pasul 1: Luati pila (sau obiectul ales) si sfaramati fardul pana se face pulbere. Apoi, puneti-l pe hartiuta si cu mare grija(sa nu dati pe jos ca mine) turnati pulberea in sticluta cu lac aleasa.



Pasul 2: Agitati bine( ca oricare oja inaintea folosirii) pana pulberea intra in contact cu lacul si se omogenizeaza. Ar trebui sa arate cam asa:


Pasul 3: Aplicati normal pe unghii. Datorita pigmentului, oja va avea(dupa ce se usuca) un aspect mat. La mine se vede lucios din cauza blitzului.



Aceasta e a doua oja pe care o fac de acest gen . Prima arata cam asa:





Pentru intrebari sau sugestii imi puteti lasa un comment. Daca va hotarati sa faceti o oja "cu fard" :), postati o poza pe pagina mea de facebook sa o pot vedea si sa o admir si eu. 
                                                        Mult Succes!