vineri, 12 octombrie 2012

Garnier BB Cream Review

Incep prin a spune ca nu prea folosesc fond de ten. Auzisem, citisem review-urile bb cream-urilor si mi s-a parut interesanta combinatia intre un fond de ten si o crema(cel putin asa intelesesem eu).
Ce inseamna BB Cream. Prescurtarea BB vine de la Beauty Balm sau Blemish Balm. Garnier, pe langa alti producatori, au imbratisat ideea si au creat si ei un BB Cream. Cam asa arata:




Garnier BB Cream e disponibilă în 2 nuanțe : ten deschis si ten inchis.  Eu am ales medium si mi se potriveste(ten inchis).
Nu are o acoperire mare dar nici nu am nevoie . Poate  fi folosit si ca o baza de machiaj.Dupa aplicare tenul  mi se pare hidratat si pielea ramane fina ,usor nuantata. 





Pretul ei este ~28 Lei iar cantitatea este de 50 de ml. Per total sunt foarte multumita de ea si am sa continui sa o  folosesc.