miercuri, 3 octombrie 2012

Anna Dello Russo for H&M

A aparut in sfarsit si mult asteptata colectia a Annei dello Russo

Cand am auzit va lansa o colectie pentru H&M am dat repede search pe google sa vad poate prind un filmulet , o poza ceva.

Mi-au placut detaliile gold si culoarea care predomina pe langa auriu este acel turcoaz sau un verde mint(verde menta). Am fost curioasa ce preturi vor fi. In sfarsit, colectia a ajuns si in Romania ,am fost la H&M ,m-am delectat cu privitul:)) si cam atat.
Sincer nu prea am fost impresionata. Dupa parerea mea accesoriile ei au un aer kitsch. Acum , poate sunt eu mai de moda veche, dar chestia de crocodili, reptile viu colorate  compinate cu o nuanta de gold-auriu cam da cu virgule. Am sa atasez mai jos poze cu o parte din accesorii si cateva preturi.
Cercei: 89.90 Ron
Bratara: 129 Ron
Bratara: 199 Ron
Palarie:599 Ron

Mentionez ca asta e parerea mea  si nu am vrut sa jignesc pe nimeni:)). Pe data viitoare!